joi, 21 mai 2009

Sprijin Divin

Tu esti Dumnezeul binecuvantat, fericit in Tine insuti, sursa fericirii in fapturile Tale, facatorul meu, binefacatorul, proprietar, sprijinitor. Tu m-ai facut si m-ai sustinut, m-ai tolerat, m-ai salvat si m-ai tinut; Tu in fiecare situatie poti sa imi satisfaci nevoile si nefericirile.
Sa cred in Tine, sa traiesc pentru Tine, sa nu fiu niciodata multumit cu progresul meu crestinesc in asemanarea mea cu Hristos; si sa ma conformez principiilor Lui, caracterului si sa imi schimb comportamentul crescand in viata. Lasa ca dragostea Ta sa ma constranga la supunere sfanta si sa imi inmaneze sarcinile spre bucuria mea. Daca altii considera credinta mea o prostie, blandetea mea ca o infirmitate, Dumnezeul meu ca nebunie, speranta mea ca iluzie, faptele mele ipocrizie, sa ma bucur ca sufar pentru numele Tau.
Tine-ma statornic in umblarea mea spre tara fericirii eterne, acel paradis care este adevarata mea mostenire. Sustine-ma prin puterea cerului ca sa nu dau inapoi niciodata, nici sa nu mai doresc placeri false ce vor disparea in neant. Pe masura ce calatoresc prin harul Tau fa sa fiu cunoscut ca un om fara de vreo tinta, afara de dorinta arzatoare petnru Tine si binele si mantuirea urmasilor mei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu