joi, 21 mai 2009

Devotare

Dumnezeul sfarsitului meu, este deosebita, nobila mea placere sa te cunosc si cu sufletul meu nemuritor, cu ratiunea mea; este dulce si distractiv sa privesc in fiinta mea cand toate puterile si pasiunile mele sunt reunite si te cauta pe Tine, cand sufletul meu tanjeste si respira pasional dupa conformitatea cu cuvantul Tau si intraga Ta placere; nu trece timp pe care sa il petrec mai cu placere decat cel petrecut de inima mea cu Tine.
O, cat de dornic, profitabil unei vieti crestine este un duh de veghere sfanta si gelozie sfanta asupra mea insumi cand sufletului meu nu ii este teama de nimic, in afara de a te intrista si a te ofensa pe Tine, Dumnezeul binecuvantat, Tatal si prietenul meu, pe care il iubesc si caruia tanjesc sa ii fiu pe plac, decat sa fiu fericit in mine insumi! Stiind, asa cum si fac, ca acesta este temperamental pios, demn de ambitiile cele mai inalte si cautarea cea mai potrivita a creaturilor inteligente si crestinilor sfinti, bucuria mea sa vina din glorificarea Ta si placerea mea de Tine. Vreau sa imi umplu timpul pentru Tine, acasa sau pe strada; sa imi pun toate ingrijorarile in mainile Tale; sa fiu deplin la dispozitia Ta, fara vointa proprie sau interes propriu. Ajuta-ma sa traiesc pentru Tine pe vecie, sa te fac singurul si unicul meu sfarsit, astfel ca niciodata sa nu mai iubesc eul meu pacatos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu