joi, 21 mai 2009

Lauda de seara

Datatorul tuturor lucrurilor, s-a mai sfarsit o zi si imi iau locul langa crucea celui ce m-a inviat, de unde curg continuu valuri de vindecare, unde balsamul este turnat pe fiecare rana, unde ma curatesc din nou in sangele Divin, sigur ca nu ma mai privesti cu petele pacatului. Mai putina vreme si voi pleca acasa la Tine si nu voi mai fi vazut; ajuta-ma sa-mi pun garda mintii mele, sa grabesc pasii, ca si cum fiecare moment ar fi ultimul, ca viata mea sa fie traita in bucurie, iar moartea o glorie.
Iti multumesc Tie pentru bogatiile temporare din lumea aceasta – aerul reconfortant, lumina soarelui, mancarea ce da forte noi, hainele ce imbraca, locuinta ce adaposteste, somnul care da odihna, cerul instelat noaptea, briza de vara, dulceata florilor, muzica apelor curgatoare, afectiunea bucuroasa a familiei, rudelor, prietenilor. Atat lucrurile insufletite, cat si cele neinsufletite slujesc confortului meu. Paharul meu da peste el. Nu ma lasa sa fiu insensibil la aceste favoruri zilnice. Mana ta imi da binecuvantari: puterea Ta se abate de la rau. Iti aduc multumiri pentru harul spiritual, intreaga caldura a credintei, prezenta incantatoare a Duhului Tau, puterea voii Tale stricte. Binecuvantat sa fie Domnul meu suveran!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu