miercuri, 25 martie 2009

Rugaciuni Puritane

Confesiune si Rugaciune


Doamne sfinte, am pacatuit de foarte multe ori si m-am facut vinovat de mandrie si necredinta, n-am cautat judecata Ta in cuvantul Tau, nu Te-am cautat in fiecare zi. Pacatele mele si nepocainta ma acuza, dar te laud pe Tine ca ele nu mi se vor opune, deoarece toate au fost aruncate asupra lui Hristos. Supune coruptia/pacatul meu si da-mi harul sa traiesc deasupra lor. Nu lasa ca pasiunile firii/carnii si nici dorintele mintii sa imi duca duhul in robie, ci domneste Tu peste mine in libertate si putere.
Iti multumesc Tie, care n-ai ascultat multe din rugaciunile mele. Am cerut rau si nu am, m-am rugat condus de pofte si am fost respins, am tanjit dupa egipt si mi s-a dat o salbaticie. Continua-ti lucrarea plina de rabdare, raspunzand “NU” rugaciunilor mele gresite si facandu-ma sa accept aceasta. Scapa-ma de orice dorinta falsa, orice aspiratie rea, de tot ce e impotriva legilor Tale. Iti multumesc pentru intelepciunea Ta si dragostea Ta, pentru toate actiunile de disciplinare la care sunt supus, ca ma pui cateodata in cuptor pentru a ma face aur curat si a-mi indeparta zgura.
Nici o incercare nu este prea mare a o rabda ca simtamantul pacatului. Daca m-ai lasa sa aleg sa traiesc in placeri si sa tin de pacatele mele sau sa le ard prin incercari, da-mi o jale sfanta. Elibereaza-ma de orice obicei rau, de orice acumulari ale pacatelor precedente, orice intuneca stralucirea harului Tau in mine, orice ma opreste sa-mi gasesc placerea in Tine. Atunci te voi lauda, Dumnezeu Jeshurun pentru ca m-ai ajutat sa fiu drept.

Un comentariu: