joi, 14 mai 2009

Profunzimile

Doamne Isuse, da-mi o pocainta mai adanca, o oroare fata de pacat, o groaza la apropierea lui. Ajuta-ma sa fug de el si da-mi gelozia ca inima mea sa fie intraga a Ta.
Da-mi o incredere mai adanca de a ma pierde pe mine insumi pentru a ma regasi in Tine, Cel in care ma odihnesc, sursa fiintei mele. Da-mi o cunostinta mai adanca de Tine ca Salvator, Stapan, Dumnezeu si Rege. Da-mi o putere mai mare in rugaciune, mai multa straduinta in citirea cuvantului Tau, o autoritate mai consistenta a adevarului sau. Da-mi o sfintenie mai adanca in vorbire, gandire, actiune si ajuta-ma sa nu caut virtutile morale fara de Tine.
Curata-mi adancurile fiintei mele, Doamne Mare, Mire Ceresc, ca fiinta mea sa fie un ogor arat, radacinile harului raspandindu-se peste tot, pana cand Te vei vedea doar Tu in mine, frumusetea aurului Tau ca secerisul de vara, roada Ta ca bogatia fructelor toamna.
Nu am alt stapan in afara de Tine Isuse, nici o lege in afara de voia Ta, nici o placere decat in Tine, nici o bogatie in afara de cea pe care mi-o dai Tu, nici un bine afara de cel pe care il binecuvantezi Tu, nici o pace afara de cea pe care mi-o dai Tu. Nu sunt nimic in afara de ceea ce ma faci Tu sa fiu. Nu am nimic in afara de ceea ce primesc de la Tine. Nu pot fi nimic decat cum imi ofera harul Tau ,frumusetea Ta. Scoate tot din mine, draga Doamne si apoi umple-ma pana la refuz cu apa Ta vie.
Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu